Klantenservice

Bij Yolora proberen we je zo goed mogelijk te helpen! Op deze pagina vind je alle info over verzendkosten, betaalmethodes en overige vragen!

Bestellen

Bestellen gaat eenvoudig door onze sieraden in het winkelmandje te plaatsen. Wanneer je klaar bent met shoppen kun je deze afrekenen. Wij zorgen voor de rest! Alle bestellingen tot 22.00 uur worden de volgende dag door ons verwerkt en verzonden.

ideal

iDeal

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. Niet alleen webshops maar ook andere organisaties bieden iDEAL aan. iDEAL is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij de online shoppers. Deze dienst maakt het mogelijk te betalen via de eigen, vertrouwde bankomgeving.

paypal

PayPal

PayPal is een populair middel om online te betalen. Deze betaalmethode wordt veel gebruikt op veilingsites als eBay en Marktplaats. Anders dan iDEAL biedt PayPal aankoopbescherming. PayPal is in dat opzicht als betaalmethode te vergelijken met creditcards.

Heb je een product dat je met PayPal hebt betaald niet ontvangen, dan zorgt PayPal dat je je geld terugkrijgt. Ook als het product tijdens verzending beschadigt of sterk afwijkt van de beschrijving, kun je via PayPal je geld terugkrijgen. Je moet dan wel zelf een claim indienen

After Pay

AfterPay voert voor www.yolora.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

De verzending van de sieraden

De verzendkosten bedragen €2,95 per bestelling. Bij een bedrag vanaf €40 betaal je geen verzendkosten. Vanaf €29,95 krijgt u een gratis cadeau! Omdat wij het altijd waarderen als er een aankoop word gedaan, geven wij graag. Van ons, voor jou!

Producten retour doen

Wij hopen natuurlijk dat je jouw bestelling in goede orde hebt ontvangen en dat je blij bent met hetgeen dat je ontvangen hebt. Ondanks dat wij zorgvuldig te werk gaan, kan het zijn dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling, een artikel niet compleet is of dat je niet tevreden bent met hetgeen wat je hebt ontvangen. Een artikel retourneren is geen enkel probleem.

Is bij aankomst het artikel beschadigt, klopt de bestelling niet of ontbreekt er wat? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice voordat je het retourneert. Zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

Wij sturen standaard geen retourlabels mee. In plaats daarvan vragen wij om zelf je retourlabel uit te printen. Daarmee besparen wij jaarlijks tientallen bomen, zo dragen wij bij aan een beter klimaat!

Stap 1 Aanmelden

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dat kan natuurlijk. Selecteer binnen 30 dagen de artikelen die je wil retourneren. Het enige wat je nodig hebt is je eigen postcode en je trackingnummer.

Stap 2 Inpakken

Pak de artikelen in en plak het retourlabel op het pakket. Vergeet niet je oude verzendlabel te verwijderen. Verpak de bestelling, waar mogelijk, in de originele verpakking.

Stap 3 Versturen

Breng je pakket naar een afleverpunt van PostNL, DHL of BPost. Bewaar je verzendbewijs, zo kun je jouw pakket volgen.

Stap 4 Terugbetaling

We verwerken je retourzending binnen 14 werkdagen na ontvangst.

Retourvoorwaarden

  • Je kunt retourneren tot 30 dagen vanaf de besteldatum.
  • Je kunt enkel ongebruikte artikelen retour sturen.
  • Je dient het product in oorspronkelijke staat terug te sturen.
  • Verzegeling, accessoires en eventuele gratis bijproducten dienen ook teruggestuurd te worden. Indien dit niet gebeurd, zal hiervoor de commerciële prijs in rekening worden gebracht.
  • Bewaar het verzendbewijs. Zonder verzendbewijs kunnen wij een eventuele vermissing van de zending niet in behandeling nemen.
  • Alle artikelen worden bij ontvangst gecheckt. Bij artikelen die zichtbaar gedragen of beschadigd zijn, in onacceptabele staat verkeren of zonder labels worden teruggestuurd, kunnen wij waardevermindering in rekening brengen.
  • Ruilen van een artikel is mogelijk, wil je een andere maat of kleur van een artikel? Dient u opnieuw een bestelling te plaatsen en het huidige artikel te retourneren.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de artikelen.
  • Meld jouw retour zelf aan. Door middel van de retourinstructie. Kom je hier niet uit? Neem dan contact met ons op via info@yolora.nl.
  • Vriendelijk wordt verzocht de verpakking ten alle tijden zorgvuldig te openen om later te kunnen hersluiten.
  • Verpak het artikel zo stevig mogelijk en het liefst in de originele doos/zak.
  • Zichttermijn is géén probeertermijn. Je mag het artikel (graag voorzichtig) uit de verpakking halen om te bekijken.
  • Gesealde artikelen hoeven niet uitgepakt te worden om het product te beoordelen als vanaf de buitenzijde duidelijk is vast te stellen wat de inhoud van de verpakking is.
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg zijn van het gebruik van de artikelen dat verdergaat dan nodig is om de aard, de kernmerken en de werking van de artikelen vast te stellen.

 

Zodra jouw retourverzending is verwerkt, vervalt de betalingsplicht voor de artikelen of wordt het betaalde bedrag teruggestort op de rekening. We betalen terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij verwerken jouw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst en dan ontvangt jij jouw aankoop bedrag terug. Mochten er onverhoopt problemen zijn neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat kun je niet retourneren?

  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour kunnen.
    • Gedragen sieraden, sieraden die uit de verzegeling zijn gehaald.
  • Artikelen waarvan de verzegeling verbroken is.
  • Artikelen met gebruikssporen.

Over Yolora

Yolora is een Nederlands sieradenmerk. Het unieke aan Yolora is dat wij sieraden verkopen met daarin een Swarovski kristal of een Swarovski parel. We hebben een brede collectie en zullen deze maandelijks vernieuwen.

Yolora is een snel groeiend jong bedrijf. Wij bieden sieraden aan voor een goede prijs en leveren daarbij de hoogste kwaliteit.

Yolora is een geregistreerd merk van Dealtraders BV
Klavermaten 8
7472 DD Goor

Garantie voor jouw Yolora sieraad

Yolora producten worden zorgvuldig getest om te garanderen dat de producten waarop u vertrouwt voldoen aan de strengste eisen. Als er een probleem optreedt met het reeds gekochte product wat toe te schrijven is aan productiefouten die verband houden met materiaal of de fabricatie van het product, dan zal Yolora het product naar eigen goedkeuren vervangen in overeenstemming met de hieronder genoemde garantievoorwaarden.

Alle Yolora sieraden zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten gedurende een periode van 6 maanden vanaf de aankoopdatum. De garantie wordt niet verlengd na het verlenen van diensten onder deze garantie, in het bijzonder het geval van vervanging van een product of onderdeel van een product. In deze gevallen begint de garantieperiode niet opnieuw.

Schriftelijke kennisgeving van gebreken

De consument kan gebruik maken van de garantierechten door binnen de garantieperiode schriftelijk melding te maken bij Yolora. Het is de verantwoordelijkheid van de consument om te bewijzen dat de garantie niet is verlopen door het meeleveren van het aankoopbewijs van het product. De melding van het defect aan Yolora moet met foto’s van het defect en het bestelnummer naar info@yolora.nl worden gestuurd.

Diensten in geval van garantie

In geval van vervanging wordt het product gratis vervangen door een nieuw product van dezelfde soort kwaliteit en kwantiteit. Als het product ten tijde van de melding van het defect niet meer wordt geproduceerd, is Yolora gerechtigd een soortgelijk product te leveren. Als Yolora kiest voor het opsturen van een vervangend onderdeel, draagt Yolora de kosten van het vervangende onderdeel inclusief de verzendkosten.

Voorwaarden en uitsluiting van de garantie

De garantie is afhankelijk van het naleven va het gebruik van Yolora producten volgens de gebruiksaanwijzingen van Yolora.

Yolora raadt onderstaande productzorg aan:

  • Draag je items niet terwijl je slaapt;
  • Vermijd het dragen van sieraden tijdens het sporten;
  • Draag je Yolora items niet op het strand, in de douche of tijdens het zwemen;
  • Vermijd contact met parfum, hairspray, make-up en chemische reiningsmiddelen;
  • Wanneer je het sieraad niet draagt, bewaar het sieraad goed, dit voorkomt beschadiging;
  • Gebruik nooit chemicaliën van welke aard dan ook om het sieraad schoon te maken.

De garantie strekt zich niet uit tot:

  • Slijtbare delen, zoals sluitingen;
  • Verbruiksartikelen zoals batterijen;
  • Het niet naleven van de gebruiksaanwijzingen van Yolora;
  • Schade door agressieve milieu-invloeden, chemicaliën, reinigingsmiddelen en intensief zonlicht.

De geldigheid van de garantie eindigt met:

  • Het niet naleven het onderhoud;
  • Productschade veroorzaakt door derden;
  • Schade die te wijten is aan normale slijtage of opzettelijke en nalatige schade;
  • Onjuiste ingebruikname;
  • Gebrek aan of onjuist onderhoud/verzorging;
  • Producten die worden gerepareerd door iemand anders dan Yolora;
  • Diefstal of verlies van het product;
  • Tweedehands verkopen;
  • Doorverkoop via derden.